BILKURRAGÖMMA

Hallojsan!!
Har inte bloggat idg än för jag har inte haft tid !! Men skolan idag har varit jätte chill !! För kemi o då labbade vi bara sen slöjd så de va fett chill! O efter lunch så hade vi 1o en halv timmas orientering fett kul !! Efter skolan gick jag Palle o issa hem till oss o fick gör inbrott i mitt eget hem för att jag hade låst in mina nycklar jätte smidigt !!;) så fick öppna Hugos fönster o hoppa in !! Skak efter det duschade vi o sen kom Robin innan han skulle iväg på match ;) senare åkte jag o Palle ner till tånor som håller på just nu och vi kör bilkurragömma skit kul det måste vi testa på ! En bil åker pch gömmersig och ger ledtrådar åt dem andra som ska hitta dem !! Aja nu ska jag snart hem så hare så gött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0