HEMMA!!

hejhej
nu e man hemma igen efter att ha varit hos amanda sen i tisdags :D saknar er redan brudar :'( 
aja tiden har varit enormt grym ;O
igår gick vi o la oss vid 4 o gick upp vid 8 för vid 10.19 gick ersättnings bussen för tåget från överum till västervik ;) var sjuuuukt trött efter att bara sovit 4 timmar ;O aja väl i västervik gick vi på stan o hade damp :D asssss kul :D
aja jag var inte så shopping glad den dagen så köpte mig först en tröja på veromoda :D sen ville jag sally o felicia dra till lager157 så alla gick dit o man va sjukt trött i benen efter de kan jag juh säga ;O
hehe aja köpte mig en tröja där me ;)
hehe sen gick vi te åhmans o satte oss där o tog varsin milkshakle ass mys :D ;) 
sedan träffa vi denni o timmy ;D ass nice tills vi åkte hem igen o då blev de mys hemma hos amanda :D ;) 

sedan idag drog jag tilda o amanda te västervik o va me patrik denni o timmy hade sjukt kul :D tills pappa kom o hämta oss då :( aja sedan har jag vare på träning o chillat o lite ;) men nu ska jag chilla lite till o ha de mys hehe ;) 
så bye ;) 
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0