DUÄRDENBÄSTA!!

hejhej :D
ass nöjd med dagen :D 
vaknade och skulle göra sig iording för att dra på pingistunering i västervik :D spelade skit dåligt haha fast kom etta iaf :D heheh ;) och så kollade man på timmy när han spela som kom 2:a :D ;) <3
sedan blev det att följa med edwin o denni hem till edwin och vänta på att älskade timmy skulle komma dit :D hihi sedan kom saknade theres också och vi hade skiiiiiiiiiiiiiiiiit kul :D ända tills jag var tvungen att åka hem ;( sedan väl hemma så satte jag mig vid datan o spela lite cod på hugos ps3 hihi skit mys ;) hehe ;) och nu sitter jag i sängen och saknar alla som gjorde min dag ;( menmen får vell bli att sova snart e skit trött men hare så gött puss :* 
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0