BÄSTA BRUDAR !!

hejhej :)
dagen idag har verkligen varit awesome och detta lov har varit BÄST !
blev att vakna vid 10 och gå upp och göra sig i ordning för att vid 12.10 kom bästa brudarna !!;*
det börja med att vi gick hem till mig och satte igång hugos synt och satt där ett tag o spela o sjöng :D heh efter det blev det att ta o sjunga lite singstar och gissa vem som vann ;) hehe jag såklart hahah nej tror alla vannnågon gång ;) hehe aja efter det blev det att dra ner till tandläkaren för jag skulle på underskökning ;) hehe gick ass grymt ;)
hehe aja sedan gick vi hem igen o åt lite och sedan blev de att sätta sig o sjunga singstar igen heeh fast denna gång på hugos ps3 ;) hehe och snacka om att jag blev sjukt glad när jag märker att min favoit låt e med på skivan :O ass nice ;)
hehe sedan blev de att sätta sig på mitt rum o spela lite gitarr o sjunga o sjöng upp min nya låt fast sa inte att de va den menmen ;)hihi ;) ´nu vet ni de brudar ;)
aja sedan blev de palma och till sist ner till rece för att säga hej då ;( ni gjorde min dag brudar ;* kommmer sakna er och hoppas på att vi ses snart igen ;* hehe nu har man precis kommit upp från badet det var sjkukt härligt ;) nu ska man chilla lite framför tvn sen sova för imon börjar skolan ;( men ni får hare så gött så hörs vi puss :*
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0