ULLARED DAGEN !!!!

hejhej nu sitter jag och issa här och är skit trötta efter en hel dag på ullared ;) från klockan 05.00 till kl. 18.30 med bil resa då ;) och imrogon ska vi till kyrkan det blir juh skit kul eller ??XD
haha men nu ska jag lägga upp massa bilder på allt jag köpt idag ;) kanske missar lite menmen ;)
två tavlor som jag gav till hedda och pappa ;)
ett album med skivor från 1991-2008
ett doft ljus ;)
två hårsnodds burkar XD
två hårinpackningar
sminkborttagning;)
typ shave gel
massa tuggumi pluss en påse till ;)
mer sminkbortagning ;)
'
MASSA hårspännen ;)
ny cancan ;) (perfym)
lös naglar och nagel klistermärken ;)
två graffitti nagelack och en fransk manikyr penna ;)
två ansikts tvålar ;)
ROSA mobilskal ;)
två pincetter ;)
en perfym till ;)
en plånbok ;)
två filmer ;)
en och....
två onepiaces ;)
pluss ett par ROSA hörlurar men tappa bort dem precis när jag kom in i rummet och vbisade hugo dem haha XD
och sen lite jul klappar och presenter som jag inte kan lägga ur bild på för då blir det ingen överaskning ;)
men allt jag handla gick på ca 1900kr ;)
hehe är asss nöjd ;)
puss:*
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0