trött tjej här !!

tjootjoo en väldigt trött tjej här som för ca 30 min sen kom hem från en pingistunering ;) har varit borta klippt hela dan och spelat ;) vi åkte vid 6.15 och kom hem ca 19.20 :S ass trött e jag så kankse inte skriver så roliga saker menmen ;) hehe ;) gick vella sådär idag kan man vell säga men jag spelade iallafall skit grymt fast jag kanske inte hade turen med mig rikitigt ;) men hedda kom trea i både 15 och 14 så grattis till henne ;) sitter fortfarande med tävlingskläderna på och funderar på om jag ska dra o ducsha snart XD ;) men ni får hare så gött så hörs vi ;) juste imon ska jag åka och spela in en låt på en skiva blev hallelujah men får se hur det blirblir det bra kanske jag lägger upp det här men hare så hörs vi ;)<3
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0