SORRRRYY!!

hejhej förlåt´alla jag har inte haft tid att blogga förens nU :(
aja hoppas ni har klarat er ;) menmen i söndags var jag hos underbara ejjes (arvid) och gunilla och baka pepparkakor med kusiner och moster och mormor morfar och mångas fler ;) det  var jätte mysig (kommer lite bilder) ;)
idag har man varit i skolan och sen pingisträning nu sitter man ny duschad och ass trött och känner sig SÄMST för att man inte bloggat på två dar :( FÖRLÅT !! mne nu ska jag blogga mer jag LOVAR ;)
men hare gött ;)
myysigt !!
söta lillasyster!
fina kusin folke ;)
Hmm.... var det inte barnen som skulle baka?? XD
sötnosarna ;) folke till vänster och nora till höger ;)
haha finaste pepparkanan ever ;)
vårat fina pepparkaks hus ;)
det var helt awesome ;) <3
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0