SEGT!!

idag har skolan varit awesome ;) efter att vi haft sista lektionen gick jag och palle hem till mig och skulle träna till matlagningsprovet vi sak klara av det på 60 min så vi satte igång tidtagarur och skulle kolla hur lång tid det tog ;) typ när vi nästan var klara och den var 20 min kvar och vi skule göra potatismoset så tar jag bort locket från potatisen som stått och kokat VÄLDIGT länge så ser vi att potatisen var vidbrän (allt vatten hade försvunnit och potatisen fastnat i botten) hahaha och vi fick göra om potatisen så det tog oss 90 min XD ;) hahahhaha
menmen nu är man precis hem kommer från drillen och jag fick en drill pinne rakt under ögat så det är JÄTTE svullet (kommer på bild) haha smidig ?? XD ;)
aja nu sitter man här och ska snart blogg på mmin outfits blogg så  hare ;)

fint juhe?? XD
//LIW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0