SÅ UNDERBART VACKER!!

kom nyss in från att ha träffat bror (felix) och det var helt underbart att få träffa dig igen ;)
sen när jag var påväg hem såg jag dig och gud så otroligt vacker du är mitt hjärta sluta slå men vem är du hur är du är du som förr eller har du förendrats ??
aja skolan idag har varit ass bra har haft ea på morgonen och sen promenad och sen ea igen ;) ass kul !!
imorgon blir det skolan först sedan kanske bio med bästa vän hennes mamma och min mamma ;) och efter det ska hon sova här ;) och på lördag bär det av mot ullared ;) helt awesome asså :D ;)
aja nu ska jag städa mitt rum och fixa sovplatser till mig och bästa vän men hare så gött så hörs vi puss :* 
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0