JIPPIE -.-

hjehje bloggen ;)
trött tjej här ass ont i huvet och massa :(
fick nyss massa skit av mamma o pappa för att mitt rum ser förjävligt ut -.- XD haha
aja idag har dagen varit bra tycker jag vell ;)  och sista lektionen kom brendha :D yeeeeeey du är sjukt saknad tjejen ;) <3
aja sedan kom man hem då blev det att dra ner till lindex med mamma och shoppa julkläder ;) blev ett par svarta jean och en turkos/blå tröja typ ;) ass nice ;)
sedan blev det att dra på konfa möte ;)
till sist tränign fast han bara slå några bollar med hugo innan det var slut -.- :(
aja har varit rätt mycket idag så man är juh hur trött som helst och snart ska man fika och sedan städa tummet -.-  kul eller?? XD <3
och nyss så bytte jag och pappa gummi på mitt rack yeeeey :D och imorgon får man veta resultatet på hk provet O.o shhiiiit sjukt nervös ;)
hehe ajaj nu ska jag käka bye <3<3
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0