HAHA ASS NICE DAG!!

hejhej nyss hemkommer från skolan och precis ätit ;)
skolan idag har varit awewsome;)
först hade vi hmm typ idrott juste och då dansade vi och det är så sjuuukt kul !!!
och efter det hade vi inställd franska och vi satt i biblioteket i stället och issa och louice tog en ass fin bild på mig host haha kommer lägga upp den sen ;)
efter det no och vi håller på med våran uppfinign som är skit kul !! ;) 
efter det hade vi lunch och sen svenksa/musik men då hade jag utvecklingssamtal :/ haha ;) jag har verkligen topp betyg xD
aja efter det so och kolla på film och sen svenska och då blev det att kolla på sista gruppen som spelade upp sin teater och sedan läsa resten ass chill ;) snart ska vi dra på träning men jag ska vila hela veckan från träningen för mitt knä kommer bli skit jobbig :'( men får köra styrka hela veckan istället ;) <3
aja hare så hörs vi kansek ikväll ;)
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0