FÖRLÅT !!

igår kom jag på shit jag blogga inte idag och tänkte äsch jag gör det senare ikväll och skriver lite extra och idag bara shit jag glömde blogga igår helt och idag !! så FÖRLÅT !!
men nu kommer det för dem dagarna ;) 

SÖNDAG: vaknade blev att dra sig till frödinge för konfermations sak ;) hehe skulle vara där från 10.00-15.00 men det blev bara till 13.30 för att våran grupp var för stökig hahah ;) sen kom man hem och skulle till hultsfred för låt inspelning men tro det eller ej hade mamma fixat fel låt så det blev att flytta fram till onsdag -.- haha aja ;)
sen åkte man hem kolla på awkward och sedan såg jag filmen haunting in conecticut (stav) XD ;) ass bra den ända
skräck film jag gråtit till :') <3 sen sov jag !!

MÅNDAG: skolan har vell varit bra lite seg kanske ;) men efter skolan drog man till ellen och sen ner till rese för att träffa elias efter 4 år (en gammal klass kamrat). vi gick hem till ellen typ satt o snacka i flera timmar innna vi gick till sibylla o ellen åt där ;) sen gick vi hem till mig i typ 20 min innan elias skulle med bussen hem och nu sitter jag här trött ny duschad och kollar tv med mamma pappa och bloggar såklart ;) snart blir det nog att kolla lite awkward avsnitt ;) men hare så bra så hörs vi imon ;)<3
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0