CHILL

nu är det fredag bara helgen kvar sen är det skola igen :(
aja idag har det typ bara varit chill bakat muffins med underbaraste syster och lite mindre underbara bror ;) haha
aja dem blev vell goda tror jag har inte smakat ;) sen kom ejjes och gunilla och vi gick ner på stan och fika och jag tog en räkmacka som frukost ;) hah
efter det åkte vi o handla och så kom ellen bus :D hehe vi satt och sjöng och spela gitarr på mitt rum först och sedan satt vi oss framför tvn med hedda och kolla på minimello och både jag och ellen blev helt fast i tvn hah ;) sen när idol börja drog hon :( och nu sitter jag här och kollar på idol ;) menmen nu ska jag stänga ner datorn och kolla på tv medan hedda och ejjes går och lägger sig ;)
imorgon blire att att dra på zontävling i kalmar ;) så imorgon blire inte mycket bloggande men ni får ha det så bra så hörs vi puss :* 
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0