blogg för den 25/11-11 (kvälls bloggningen)

hejhej glömde blogga igår kväll så blir ett blogginlägg för gårdagskvällen idag ;) <3
hehe igår när jag hade renast så fick jag ett nytt gummi till mitt rack av pappa (kommerbil) efter det la jag mig och läste tänkte bara jag skulle vila ett litet tag men blev helt fast i boken så läste tills klockan var tjugo i 6 då gjorde jag mig iordning för issa o hennes mama skulle hämta upp oss vid 6 ;)
när issa o hennes mamma kom åkte vi ner på stan och kolla i skyltfönstrerna till klockan var tjugo över 6 då gick vi in till bion ;) i bion satt vi o vänta i 40 min tills filmen börja och den var skiiiiit bra :D
efter det frog vi hem och sov ;)
//LIW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0