BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅK :S !

Du heter: - elsa maria liw bäckman
Smeknamn: - kiwi XD 
När föddes du?: - 1997

Låt som du sörjer till när du är ledsen?: - olika sorliga ;)
Vem behöver du mest just nu: - mina vänner 
Vad tror folk om dig?: - att jag är en bitch (tror jag)
Stämmer det?: nej inte som jag tycker :S
Vad får du oftast komplimanger för?: - venne
Brukar du skratta för dig själv?: - jaa 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: men du va skönare ;) (HAHAHAHA)

Var bor du?: - vimmerby
Trivs du där: - nja
Sprit, cider, vin eller öl: - Cider
Brukar du bli för full: - nope
Vad har du för mobil operatör: - 3

Är du allergisk mot något: - jao kvalster och mögel
Har du haft sex idag: - naj

Nästa mål i ditt liv: -  vara en underbar kompis !
Hur svarar du i mobilen: - vad eller hej
Vem ringde du senast? - ejjes ;)
Antal timmar sömn inatt: - ca 6
Sov du ensam: - japp

Brukar du komma i tid: - oftast

När mår du bra: - när jag är med dom jag vill vara med !
När blev du fotad senast: - igår
Hur känner du dig nu: - okej
Vanligaste färg på dina kläder: - rosa (A)
Är du smart: - neeeeeeeeeeeeeej
Är du aktiv i skolan: - jao
Vad saknar du: - alla :(
Hade du en bra kväll igår: - den var väl som vanligt så..
Favorit dryck på morgonen: - mjölk eller te
Rakar du benen: - jaa !

När brukar du oftast gå och lägga dig: -  väldigt olika, men när de är skola ungefär vid kanske 11 elr halv.

Är du blyg?: - ibland (A)
Sysslar du med någon idrott: - jaa, pingis
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - Jag vet inte 
Är du bortskämd:- vissa säger att jag är de, men de tycker absolut inte jag.

Vad hände mellan dig och din"senaste"? - heheh (A)

Vad gör du i morgon: - venne :(

Vad är det värsta du vet?: - mig själv
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: typ 20 kr eller ngt XD
Vad behöver du just nu? en kille o mysa med (A) 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: avril lavigne ;)
Vad längtar du till? att få träffa amanda och tilda igen ;)
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Alltid!
Vad är det finaste du fått?: mina underbara vänner 
Hur gammal är du: 14

hur lång är du? - 167 (A)

Tycker du om någon just nu: jao

Om fem månader: har jag helt glömt bort att jag har gjort de här testet ;)

Du samlar på: hmm solfjädrar från olika länder och masker ;)
Gröna eller röda äppeln: båda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mina bästavänner !
Vilken tid gick du upp idag: halv 7 -.-

Har du sovit i din egna säng inatt: jao

Har du strumpor på dig nu?:- nej :(
Vad ska du göra ikväll: chilla
Är det okej att gråta: ja

jobbigaste smsen: alla från en viss person -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0